Bærum Golfklubb

Bærum Golfklubb ligger i Lommedalen i naturskjønne omgivelser ca 25 min fra Oslo.

Bærum Golfklubb kan i dag fremvise et av landets mest komplette golfanlegg. I tillegg til en 18 hulls bane i naturskjønne omgivelser, disponerer klubben også en 9 hulls korthullbane og et eget stort treningsområde med en flott driving range og nærspillsområder. Bærum GK tilbyr helårsaktivitet med fire TrackMan simulatorer og et performance svingstudio for undervisning, custom fitting og private selskaper i klubbens egne lokaler.

Klubben har en solid medlemsmasse og stor tilfredshet blant medlemmene, og har per 2024 venteliste på medlemskap på hovedbanen.

Årsmøtedokumenter