Klubbhus & fasiliteter

På anlegget vårt har vi mange fasiliteter, både i og utenfor klubbhuset, som alle golfere er velkomne til å benytte seg av.

Leie av bagskap og plass for elektrisk tralle (kun for hovedbanemedlemmer)
Det er mulig for klubbens hovedbanemedlemmer å leie plass skap for oppbevaring av golfbag eller plass for oppbevaring av elektrisk tralle. Per i dag er det venteliste på plassene, så vennligst kontakt bmgk@bmgk.no om du ønsker å sette deg på venteliste.

- Pris for leie av bagskap 600,- per sesong
- Pris for leie av plass for elektrisk tralle 800,- per sesong

Garderober

Vi har garderober for både herrer og damer med toalett og 4 dusjer i hver garderobe. Det er også kleshengere og hyller tilgjengelig for oppbevaring mens du er ute og spiller. Garderobene ble pusset opp på våren 2022.

Toaletter
Det er toaletter i klubbhuset og ute i tilknytning klubbhuset. Sistnevnte er døgnåpent. På banen er det toalett i tilknytning hull 9, 10 og 11.

Drikkevann
Det er kraner for drikkevann ved siden av rangemaskinen på øvre rangen, i klubbhuset og ved hull 2, 6, 9, 10 og 11.

Elbil lading
Vi har fire ladere for elbiler på de fire nærmeste plassene foran klubbhuset. Følg anvisning på skilter ved parkeringsplassen for bruk av ladestasjonene.

Parkering
Klubben har stor parkeringsplass inntil klubbhuset resvert for medlemmer og gjester. Parkering på eget ansvar.

Kafeen
Bærum Catering AS drifter kafeen og selskapslokalene (med alle rettigheter) i klubbhuset. Her kan man nyte et godt måltid og noe godt å drikke. Bærum Catering leverer også catering til alle typer selskaper, og medlemmer får 10% rabatt ved bestilling av catering hos Heidi og Ellef.

Kiosk på banen
Ute på banen ved hull 9,10 og 11 har vi en kiosk som er bemannet på spesifikke tidspunkter og dager.

Vendingmaskiner

I samme bygg som kiosken ved hull 9, 10 og 11 er det en vendingmaskin hvor man kan få kjøpt snacks og drikke. Døren inn til vendingmaskinen er åpen alle dager 07-23. Det er også en vendingmaskin ved siden av rangeautomaten på øvre range.