Samarbeidspartner

Bærum Golfklubb vil gjerne takke våre samarbeidspartnere. Deres bidrag er med på å utvikle klubben, banen og servicen så vi hele tiden klarer å holde et så høyt nivå som mulig. TUSEN TAKK!

Som Samarbeidspartner i Bærum Golfklubb vil du og din bedrift få tilgang til 27 hull, store treningsområder og flotte restaurantlokaler. Dette i tillegg til å være en del av vår samarbeidspartner gruppe med mange ulike bedrifter innenfor flere ulike områder. Vi skreddersyr våre avtaler etter bedriftens behov og har erfarne engasjerte medarbeidere som gjør alt de kan for å tilrettelegge for deg og din bedrift når du er på Bærum Golfklubb.

Ønsker din bedrift å bli samarbeidspartner hos Bærum Golfklubb, ikke nøl med å ta kontakt med golf og markedsansvarlig Anders Harto for mer informasjon - aharto@bmgk.no / 90 92 32 82

Referanser

«Nordea Golfgruppe har hatt et meget bra samarbeid med Bærum Golfklubb (BMGK) gjennom flere år. I Nordea har vi flere hundre golfspillende ansatte lokalisert i Oslo og Akershus. BMGK har bistått Nordea med viktige arrangementer som det årlige Nordeamesterskapet, Nordeas internserie i golf hvor over 100 spillere deltar og flere andre relevante aktiviteter. Samarbeidet med BMGK fungerer veldig godt og klubben bidrar med golfkompetanse, kreativitet og mye godt humør inn i samarbeidet. Nordeas golfgruppe ser frem til videre samarbeid med BMGK. Øystein Lode – Nestleder Nordea Golfgruppe »

Bærum Golfklubb takker alle våre partnere