Meld deg på juniortrening i sommer!

Av: Marius  |  Publisert: 23. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Oppsett og påmelding til juniortrening i sommer er åpen. Meld deg på og bli med på trening, enten det er Trollgolf eller elitegrupper.

Alle juniorer trener mandag ettermiddag gjennom sesongen. Avhengig av gruppe, og engasjement så er det lagt opp til treningstider andre dager i uken også. Breddegruppene er åpent for alle, medlemmer og ikke-medlemmer. Har du barn eller barnebarn som har lyst til å spille eller prøve golf, så har vi et treningsopplegg som passer, det lover vi. Skulle golfen falle i smak og den unge lovende ønsker å fortsette på trening, samt spille på banen og i konkurranser, må man melde seg inn i klubben. Det finnes flere alternative medlemskap hos oss. (Klikk her for å lese mer om medlemskap)

På mandager har vi en breddegruppe for jenter og en for gutter. Torsdager har vi en breddegruppe mix.

Klikk her for mer informasjon og påmelding til juniortrening

Trollgolf

Dette er introduksjon til golf for våre aller minste, all innlæring skal ha leken i fokus. Målgruppen er barn fra 4 – 8 år, og målsetningen med Trollgolfen er å skape et ”sosialt og hyggelig miljø med Golf”.

Forventninger til spillere: Ha det gøy sammen, lek og moro, stille på trening og aktiviteter, positiv og gjøre sitt beste

Forventninger til foreldre: Positive bidragsytere, velge en foreldrekontakt.

Dersom du som forelder har barn i Trollgolf gruppen og selv ønsker å prøve golf, er det helt gratis for dere å bruke vår korthullsbane. Selvfølgelig gjelder dette også barna i Trollgolf gruppen.

Klikk her for mer informasjon og påmelding til Trollgolf trening