Medlemstrening mai

Av: Anders Harto  |  Publisert: 19. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Treningsøktene for mai er nå tilgjengelige. Se den fullstendige oversikten her og meld deg på!

Nå er påmelding til medlemstrening for mai åpen. Vi fortsetter med treningskonseptet fra i vinter, men har for sommerhalvåret i tillegg delt inn i to hcp-grupper: 0-20 hcp og 21-54 hcp. Temaene endrer seg fra uke til uke, og vil gå igjen gjennom sesongen. Øvelsene kommer til å variere fra økt til økt, slik at du kan være med på samme tema flere ganger. Det er maks 10 plasser per trening slik at alle vil få oppfølging av trener underveis i økten. Minimum antall for gjennomføring er 4 personer.

Har du spørsmål til treningene? Kontakt Emile eller Anders på:

Emilie Kvamme - emilie@bmgk.no - 959 10 035
Anders Engelsen - anders@bmgk.no - 415 85 272

I tillegg til det beskrevet over har Team Bærum (under 7,5 hcp) en egen treningsgruppe som vil ha trening og spill sammen gjennom sesongen. For mer info om dette kan du kontakte Anders på anders@bmgk.no / 41585272.

Ønsker du ikke å motta varsel på nyheter fra klubben? Ta kontakt med oss på bmgk@bmgk.no