Vellykket arrangement i helgen

Av: Anders Harto  |  Publisert: 18. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi åpnet dørene til klubbhuset i helgen da The Players ble spilt. Vinnere av konkurransene kan hente premier hos administrasjonen.

Fredag og lørdag åpnet vi dørene for at medlemmer, gjester og alle som ville kunne møtes i klubbhuset. Heidi og Ellef lagde en nydelig pizzabuffet og holdt cafen åpen. På loftet var det satt opp en 6-hulls minigolfbane, og flere av gjestene stod i timevis for å prøve å sette ny banerekord. Til slutt var det Eilif som stod igjen på toppen med en score på 10 slag, -8 til banens par.

I simulatorsenteret var det to konkurranser. Over 750 forsøk ble gjennomført på Closest to Pin. Hullet var 108 meter, men du måtte over et vann. Ingen kom nærmere enn Magnus Fornebos superslag som kom 0,4m fra pinnen.

Spesielt hyggelig å se var deltakelsen i 9-hulls scramble-turneringen. Her gikk man sammen to og to, og spilte en par3-hullsbane i scramble netto. Du kunne spille så mange ganger du ville med forskjellige partnere. Lenge så det ut til at ekteparet Ring skulle ta hjem seieren på -7, men på lørdagen møtte kombinasjonen Anders Lie og Hans Petter Tegner opp på tee. Med en imponerende sluttscore på -8 står de igjen som vinnere av konkurransen.

Alle som var innom i helgen kunne fredag og lørdag tippe på henholdsvis Viktor Hovlands og  Wyndham Clarks score for dagen. Det var flere som traff på Viktors 69 runde, og med loddtrekning står Trond Erik Thorvaldsen igjen som fredagens vinner. På lørdag var det kun Magnus Lundstrøm så forutså Clarks 70 runde.

Gratulerer til alle vinnere, dere kan hente premie hos administrasjonen.

Klubben ønsker gjerne innspill på hvordan vi kan videreutvikle arrangementet, så ta gjerne kontakt med Anders H eller Felix om du har noen tanker.

Vi gjentar suksessen når The Masters spilles 11-14 april. Hold av helgen!