LAG NM Herrer kvalifisering

Av: Marius  |  Publisert: 6. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 26.juni arrangeres det uttaksturnering til årets LAG NM herrer. Det spilles en runde og det spilles om to plasser.

I år som i fjor setter vi opp amerikansk uttak om to plasser på LAG NM herrer laget som skal konkurrere med de beste i landet på Oslo GK 14-16. juli.

Uttaksturneringen spilles over en runde fra tee 56 på Bærum GK søndag 26/6 med første start 0830. Påmeldingsfrist er onsdag 22. juni klokken 23:59.

Handicapgrensen for å delta på uttaksturneringen er 10,9, i henhold til elitegruppene i klubbtrening og minimum alder er 13 år.

Ved like score er det siste 9,6,3 eller 1 hull som teller.

Laget i sin helhet består totalt av fem spillere + en kaptein.

Kapteinen vil sammen med sportssjef og trenere ta ut de tre kapteinsvalgene som danner laget sammen med de to som kvalifiserer seg gjennom uttaksturneringen. De tre kapteinsvalgene taes ut etter sportslig vurdering.

Klikk her for å melde deg på.