Bli med på AfterWork golf

Av: Marius  |  Publisert: 6. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben har i år et nytt konsept på turneringsprogrammet, Lexus After Work golf. Den første utgaven er fredag 21.mai. Så hva venter du på?

Bærum GK setter i år i gang med et nytt konsept i samarbeid med Lexus og arrangerer Lexus After work golf fredag 21.mai med temaet Pizza & Pars.

Det spilles 9 hull scramble i lag på to spillere, laget får 25% av samlet mottatte slag. Etter spill vil det serveres Pizza om man ønsker i restauranten, samt vises golf fra PGA Championship på storskjerm i klubbhuset. Dette er så klart forutsatt at smittevernsbestemmelser tillatter dette.

Etter siste gruppe er inne vil det også bli premieutdeling hvor de tre beste parene premiers, pluss closest to pin og longest drive.

Påmelding kan kun gjøres som lag, så finn din partner og meld dere på!

Klikk her for påmelding!

Første start 16:00
Siste start 18:00

Herrer spiller fra tee 54
Damer spiller fra tee 45
*Ved ønske om spill fra annet teested skal dette markeres tydelig i kommentarfeltet ved påmelding

Møt opp i god tid for registrering i proshop. Etter turneringen blir det felles bespisning i kafeen.

Startavgift #1 - Kr. 200,- som inkluderer spill og en enhet valgfri drikke
Startavgift #2 - Kr. 300,- som inkluderer spill, en enhet valgfri drikke og valgfri Pizza etter spill
*Forutsatt at smittevern tillatter det

Når du melder deg på velger du også hvilken startavgift du vil ha.

Gjester som ikke er medlem av Bærum GK betaler i tillegg en greenfee for de 9 hullene på 100,-.

Påmeldingsfrist 18. mai kl 23:59

Alle arrangementer på Bærum GK gjennomføres i tråd med smittevernsregler og gjeldende retningslinjer.

MAKS ANTALL DELTAGERE ER 24 LAG / 48 SPILLERE, SÅ HER ER DET FØRSTEMANN TIL MØLLA!