Årsmøte gjennomført

Av: Bente  |  Publisert: 10. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtet ble avholdt på klubbhuset 3. mars og det var 51 stemmeberettigede som møtte opp.

I 2021 avholdt vi årsmøtet digitalt og det var derfor spesielt gledelig å kunne sees igjen på "normal" måte på klubbhuset. Det var ingen innmeldte saker til årsmøtet og samtlige av styrets forslag til vedtak ble enstemmig vedtatt. Se årsmøteprotokoll her.

I forkant av årsmøtet avholdt vi et informasjonsmøte der vi presenterte ulike saker og hva vi kan glede oss til i sesongen 2022.

Se presentasjonen her.

Det ble delt ut hederstegn i sølv til Trond Wilhelmsen for hans innsats som medlem og leder av Turneringskomiteen Senior Herrer fra 1999 til 2021.

Ny regnskapsfører, Trude Hessvik-Trøite fra Backofficeu4, og ny revisor, Eirin Borgen fra Stiansnen & Co, ble ønsket velkommen.

Tidligere komitéledere ble takket for sin innsats:
Trond Wilhelmsen - Turneringskomiteen Senior Herrer, Fredrik Horn Eriksen - Turneringskomiteen, Knut Foldvik - Juniorkomiteen og Per Christian Lie - Dugnadskomiteen.
Petter Th. Bagstevold - Hederskomiteen, Christian Lorck - Valgkomiteen og Thor Thronsen - SeniorMix komiteen (ikke tilstede).

Da ser vi frem imot ny sesong!