Årsmøte 15.februar 2023

Av: Marius  |  Publisert: 23. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var 56 stemmeberettigede medlemmer tilstede på årsmøte 15. februar på klubbhuset. Her kan du lese signert protokoll fra møtet.

Det årlige årsmøte ble avholdt på klubbhuset onsdag 15. februar med 56 stemmeberettigede medlemmer tilstede. Det begynte med et informasjonsmøte 1730, hvor klubben informerte om medlemsundersøkelsen Golfspilleren i Sentrum, medlems- og spillstatistikk, virksomhetsplan og sportslig plan, baneplan, turneringer, simulatorprosjektet og mye mer. Mye av det var det samme som ble presentert på informasjonsmøte før jul. Klikk her for å se presentasjon fra informasjonsmøte før jul.

Etter en liten benstrekk ble det ordinære årsmøte avholdt og avsluttet klokken 21:13.

Her kan du lese signert protokoll fra årsmøte 15. februar.

Det ble også utdelt to hederstegn på årsmøte til avtroppende styremedlem Terje Andersen, og leder av herre og turneringskomiteen Anders Lien.

Terje har vært en viktig del av herrekomiteen i flere år og ikke minst sittet i styret siden 2012, hvor han har hatt mange viktige oppgaver gjennom sin tid i styret. Han har ledet arbeidet med utviklingen av våre relasjon til samarbeidspartnere, han har bidratt sterkt i organisasjonsutvklingsprosessen for å få administrasjonen til å fungere mer optimalt. Klubben takker Terje for sin innsats over lang tid, og gratulerer med velfortjent hederstegn i sølv. Terje trer nå inn i valgkomiteen.

Anders Lien har gjennom flere år, på tross av sin unge alder, gjort en betydelig innsats som tillitsvalgt i klubben. Han ble medlem i 2012, og har bidratt i ulike komiteer fra første stund. De seneste årene har Anders vært delaktig i banekomiteen, hvor han fortsatt sitter, og ikke minst herrekomiteen som han leder i dag. Som formann i komiteen har han vært en primus motor med et stort engasjement. Anders er en av klubbens yngre garde som gjennom sin frivillighet og positivitet alltid bidrar til klubbens gode miljø. Gratulerer så mye med velfortjent hederstegn i sølv Anders!