Informasjon angående Narvesen Tour

Av: Marius  |  Publisert: 31. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 1. august er det Narvesen Tour på Bærum GK. Her følger litt viktig informasjon til spillere og foreldre.

Kjære deltager.

Vi ser frem til å ta dere imot til Narvesen Tour på Bærum GK på lørdag.

Under følger viktig informasjon relatert til COVID-19. Grunnet situasjonen må vi i år gjennomføre turneringen på en litt annen måte enn tidligere, men vi håper allikevel alle vi får en hyggelig opplevelse.

Vi har separert de som skal spille 18 hull og de som skal spille 9 hull slik at det aldri vil være store mengder mennesker samlet på et og samme sted. De som skal spille 9 hull starter på hull 10 fra 08:30 mens de som skal spille 18 hull starter på hull 1 fra 09:30.

For de som skal spille 9 hull (Mix 9-12 og Mix 13-19)

* Det er ønskelig at en spiller ikke har med seg mer enn én person inne på anlegget (både i klubbhusområdet og på banen).
* Spilleren skal helst ikke ankomme banen tidligere enn 30 min. før sin starttid. Rangen vil være åpen, men (kort) oppvarming må da helst skje innenfor de 30 min. før start.
* Premieringen foregår slik at man får premien etter innlevert scorekort.
* Spillere anmodes om ikke å oppholde seg lenger på anlegget enn nødvendig.

For de som skal spille 18 hull (Narvesen Tour gutter og jenter 13-15 og 16-19):

* Livescoring (på mobil) skal benyttes i gruppen (påmeldte skal ha mottatt kode til dette på e-post). Det enkleste er ofte at én i flighten fyller ut scorer for alle i flighten.
* Det blir ikke felles premieutdeling i etterkant. Premierer vil være tilgjengelig for henting på Bærum GK etterkant av turneringen.

Ellers så forutsetter vi at alle som er med i turneringen har gjort seg kjent med de generelle COVID-19 reglene som NGF has publisert angående golfspill og er påpasselig med håndvask, holder avstand og hoster i armkroken. Det ikke er anledning for smittede, spillere med symptomer på feber og luftveisproblemer og spillere i karantene å delta. Dersom det kan påvises at en spiller er syk eller i karantene vil denne spilleren vennlig, men bestemt bortvises.

Med disse retningslinjene skal vi klare å gjennomføre en fin turnering for alle parter, med trygge rammer. Vi gleder oss til Narvesen Tour på lørdag.

Hilsen,
Bærum Golfklubb