Velkommen til klubbtrening!

Av: Marius  |  Publisert: 11. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Påmelding til klubbtrening i sommersesongen 2023 er åpnet! Her kan du lese mer om de ulike gruppene og melde deg på trening for sesongen!

Vår visjon er at Bærum Golfklubb skal være en golfklubb for alle - der alle blir sett. Vi ønkser å legge tilrette for kurs og treningstilbud som skal passe for alle kategorier medlemmer i klubben fra nybegynnere til elitespillere.

For oss er det viktig at du som medlem får et tilpasset treningstilbud. Et treningstilbud som er motiverende for deg og som er tilpasset dine ferdigheter.

Knut og Fredrik i Schiager - de Sousa Golf har holdt segmentert klubbtrening for klubbens medlemmer i flere sesonger, og med meget god deltagelse. Nå er program og gruppeinndeling på plass for sommeren, så hva venter du på?

Klikk på linken under å finn din gruppe!

Vi sees på trening!

Klikk her for å påmelding og mer informasjon.