Turneringer i august og september

Av: Marius  |  Publisert: 10. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er sommerferien over og det betyr også at klubbturneringer er tilbake på programmet. Her følger en oversikt.

Grunnet situasjonen med covid-19 ble vi nødt til å avlyse all aktivitet før sommeren. Nå er heldigvis situasjonen bedret og vi kan arrangere klubbturneringer med fulle startfelt igjen. Det vil fortsatt foreligge enkelte restriksjoner på gjennomføringen, men vi skal nok klare å tilpasse oss og gjøre det trygt for alle deltagere.

Her følger en oversikt over klubbturneringer i tiden fremover, du kan også melde deg på ved å klikke på hver enkelt turnering.

August
Lørdag 15.august - Generasjonsturneringen - Klikk her for informasjon og påmelding
Fredag-Søndag 21-21.august - Klubbmesterskapet - Klikk her for informasjon og påmelding

Lørdag 5.sept - Schiager Pairs - Klikk her for informasjon og påmelding
Søndag 13.sept - KM Putting - Klikk her for informasjon og påmelding
Lørdag 26.sept - Komite Open - Klikk her for informasjon og påmelding

Oktober

Lørdag 10.oktober - Avslutningsturnering - Klikk her for informasjon og påmelding

I tillegg går de ukentlige turneringene som normalt med damer formiddag og ettermiddag, senior herrer, herreserien og seniormix.

Bli med å spill turneringer med andre medlemmer, venner og familie :)