Tap&Drive pilotprosjekt

Av: Marius  |  Publisert: 18. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bærum GK er med i et pilotprosjekt ut 2020 på nye golfbiler. "Tap&Drive" skal være mer fleksibelt og lett tilgjengelig.

Bærum Golfklubb er med i et pilotprosjekt ut sesongen 2020 hvor vi tester ut 2 nye golfbiler fra golfbiler.no. Disse bilene skal gjøre prosessen med booking og betaling mer fleksibel og enklere for brukeren.

Er en av bilene ledige er det bare for deg å "Tap&Drive". Enn så lenge er det bare å bruke bilene når de står tilgjengelig her oppe ved klubbhuset, så vil en bookingmodul komme!

Informasjon
Betaling - Kr. 300 for cirka 3 timer (9 hull) og kr. 450,- for cirka 5 timer (18 hull)
Før bruk - Følg brukerinstruks på rattet og gjør deg kjent med alle funksjoner og sikkerhetsregler.
Etter bruk - Bilen settes tilbake på plass. Trykk på stoppknappen og sett ladeledningen i.