Støtt vårt tee 30 prosjekt!

Av: Marius  |  Publisert: 10. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi trenger alle medlemmers hjelp til å skape engasjement rundt vår søknad om støtte til nye teesteder på tee 30.

Klubben har et ønske om å bygge nye utslagssteder til tee 30 på bane for å bedre legge til rette for barn, unge, eldre og nye golfere. Nye ordentlige utslagssteder vil gi en fullverdig golfbane på lik linje med våre andre utslagssteder.

INN Å HEI PÅ SPLEISEN
Jo mer engasjement vi klarer å skape, jo mer vil det bli lagt merke til. Så vi trenger alle våre medlemmers hjelp og engasjement. Spre ordet til golfere du kjenner og bli med å støtt.

Ønsker du å gi støtte selv, er det også mulig på spleisen.

KLIKK HER FOR Å SE SPLEISEN OG VIS DITT ENGASJEMENT!