Støtt BMGK juniorgruppen

Av: Marius  |  Publisert: 5. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du være med å støtte klubben i ditt hjerte, bidra til vår juniorsatsingen og stemme frem BMGK sin junioravdeling mot å vinne større premier.

Støtt Bærum Golfklubbs juniorsatsing
Alle pengene som samles inn går uavkortet til juniorsatsingen i klubben, og vil brukes for å legge til rette for at våre juniorer skal få best mulig forutsetninger for trening, konkurranse og utvikling.

Bærum Golfklubbs juniorgruppe er med i Klubben i mitt hjerte, hvor vi konkurrerer om en stor pott med flotte pengepremier. Vi håper medlemmer og golfere med hjerte i klubben - venner og bekjente, familie, kan hjelpe laget vårt med å vinne og på den måten styrke klubbens juniorsatsing!

Istedefor en vaffel på dugnad, loddsalg på klubben eller kakesalg ved turneringer, kan du nå støtte vår digitale dugnad !?

Klikk her for å gi din støtte!

Ditt bidrag vil være med på å støtte arbeidet med å skape god aktivitet, et positivt miljø, idrettsglede, ivaretagelse og ikke minst rekruttering av nye golfere til Bærum Golfklubb.

Stem frem Bærum Golfklubbs juniorsatsing!
Klubben i mitt hjerte er en årlig kampanje i regi av Norges Idrettsforbund, P4, SpareBank 1 og Spleis. 400 000 kroner skal deles ut til lag og klubber i perioden 14-27 november.