Seniormatch mot Drøbak GK

Av: Marius  |  Publisert: 11. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdag 8. september arrangerte BMGK Senior Herrer den tradisjonsrike golfturnering mot Drøbak GK Senior Herrer, og det var gjestene som tok pokalen.

Torsdag 8. september arrangerte BMGK Senior Herrer den tradisjonsrike golfturnering mot Drøbak GK Senior Herrer.

I over 20 år har klubbene konkurrert mot hverandre; to ganger hvert år og med 10 2-manns lag fra hver klubb. Også denne gang var Drøbak GK det sterkeste laget. De vant med klar margin, selv om Bærum GK hadde fremgang i forhold til de to siste turneringene.
Som alltid var det en hyggelig og positiv stemning blant de konkurrerende lag og spillere.

Etter matchene samlet spillerne seg i Klubbhuset til sosialt samvær, bevertning og utdeling av vandrepokal til vinnende klubb.

Vi gratulerer Drøbak GK med seieren, og ser frem til ny turnering neste sommer.