Senior Herrer vinter er godt i gang!

Av: Marius  |  Publisert: 27. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Senior Herrer spiller også hver onsdag gjennom vinteren i klubbens nye simulatorsenter, og gruppen er godt i gang allerede!

Mandag 30. oktober åpnet klubbens nye simulatorsenter og to dager etterpå, onsdag 1. november, sto 26 spillere klare på startstreken til den aller første senior runden innendørs i simulatorsenteret.

Det har vært en populær start på serierundene innendørs for senior herrer med 20 deltagere eller flere hver runde. Det er svært gledelig å se! Påmelding til hver enkelt runde gjøres i GolfBox, akkurat som utendørs.

Klikk her for påmelding i GolfBox.

Senior Herrer betaler enten 260,- per i gang eller så kan man som senior herre kjøpe et årskort til en verdi på 8 000,-.

Årskortet inkluder;
- Deltagelse i alle onsdagsrunder gjennom vinteren
- Deltagelse på seniormix runder gjennom vinteren
- To bookinger i uken uten ekstra kostnad i tillegg til onsdagsrunden og seniormix
- Oppbevaring av golfbag i klubbhuset gjennom vinteren
- Gratis deltagelse på et nærspillskurs gjennom vinteren med en av klubbens proer

Dersom du ønsker å kjøpe årskort, ta kontakt med Marius på marius@bmgk.no / 959 60 556.

Velkommen til Senior Herrer vinter på Bærum GK!