Schiager - de Sousa Golf AS

Av: Bente  |  Publisert: 6. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fredrik De Sousa har gått inn på eiersiden sammen med Knut Schiager og selskapet endrer navn til Schiager - de Sousa Golf AS.

Bærum GK har hatt et samarbeid med Schiager Golf AS om driftet proshop, frontdesk og treningsvirksomheten siden 2017. Det drives av PGA proene Knut Schiager og Fredrik de Sousa. I tillegg har Schiager Golf AS et samarbeid med proshopen på Drammen GK om levering av varer.
Schiager – de Sousa Golf AS har fra sesongen 2022 inngått samarbeid med Grini GK om drift av frontdesk og proshop.
Dette samarbeidet er en spennende mulighet for Schiager - de Sousa Golf AS til å videreutvikle selskapet og driften.

Fridtjof Linge, som er ansatt i Schiager – de Sousa AS, vil være ansvarlig for drift av proshop og frontdesk på Grini GK. Ingen av Bærum GK sine proer vil drive treningsvirksomhet på Grini GK.

Fredrik, Knut og Anders klargjører i disse dager både shop og treningsopplegget for sesongen og i løpet av denne uken vil dere alle få invitasjon til årets klubbtrening =)

Vi gleder oss til en ny sesong på Bærum Golfklubb.