Samarbeid Bærum GK og Kjekstad GK

Av: Marius  |  Publisert: 20. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har inngått et samarbeid med Kjekstad GK som gir våre aktive hovedbanemedlemmer rabattert greenfee på Kjekstad sin bane.

SAMARBEID MELLOM KJEKSTAD OG BÆRUM GK
Det er inngått avtale som omfatter gjestegreenfee på hverandres baner sesongen 2021.

Tilbudet gjelder fullt betalende medlemmer i respektive klubber. Medlemmene betaler til enhver tid gjeldende gjestegreenfee på respektive baner og har samme bookingrettigheter som gjestespillere.

For medlemmer i Bærum GK betyr dette at samtlige hovedbanemedlemmer i kategoriene fra 20 år og oppover kan spille på Kjekstad GK til deres gjeldende gjestegreenfee.

Juniormedlemmer (opp til 19 år) får 50% på full greenfee.