Årsmøte avholdt torsdag 18.februar

Av: Marius  |  Publisert: 10. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdag 18.februar ble det første digitale årsmøtet noensinne avholdt med 54 deltagere på Teams. Her foreligger referat.

Klokken 18.05 ble møtet innledet med gjennomgang av forretningsorden og deretter begynte det offisielle årsmøtet, det første av den digitale typen noensinne.

54 stemmeberettigede ble registrert i møtet, et møte som startet med en gjennomgang av sesongen 2020 fra styreleder Bente Grobstok. Årsmøtet avholdt også noen sekunders stillhet med tanke på de av våre medlemmer som gikk bort i 2020. Deretter ble dagsorden gjennomgått punkt for punkt ved møteleder Kjell Dagestad og daglig leder Bente Rosenberg. Deltagerne fikk mulighet til å stille spørsmål etter hver sak og deretter ble det avstemming.

Alle saker ble godkjent av årsmøtet.

Det ble poengtert at det ble tatt med en setning om fakturagebyr under punkt 7.1 som det ble stemt over. Denne setningen var ikke med under samme punkt i sakspapirene.

Annen informasjon
Det ble også informert om prosjekter fra klubbens side med arbeid mot å tilrettelegge for helårsdrift med simulatorer over proshop.

Du finner fullstending informasjon om alt fra årsmøtet i årsberetning og referat vedlagt under.

Årsberetning 2020
Referat årsmøte 2020