Rabatterte greenfeebilletter til medlemmer

Av: Marius  |  Publisert: 15. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du, som hovedmedlem av Bærum GK, kjøpe inntil 3 rabatterte greenfeebilletter.

Vi fortsetter også i år med vårt tilbud til klubbens aktive hovedbanemedlemmer der du kan kjøpe inntil 3 rabatterte greenfeebilletter foran den kommende golfsesongen. Salget stenger 30. april 23:59.

Billettene blir i 2021 digitale via golfmore og vil sendes til deg på din registrerte epost adresse. Du kan enten skrive de ut hjemme og ta de med eller ha de på din telefon ved å laste ned Golfmore appen og opprette en

Med disse billettene kan du ta med deg gjester til Bærum GK i 2021 og vise frem vår bane.

Billettene er personlige og kan ikke overdras. Medlemmet som har kjøpt billettene må også spille med de gjestene som bruker billettene. Om du som medlem ikke har anledning til å spille med dine gjester ber vi deg gi beskjed til proshop på forhånd slik at de er informert.

Ubrukte billetter kan ikke byttes i nye billetter.

Er det ikke gitt beskjed på forhånd kan gjestene dine nektes å spille på billettene.