Ny daglig leder

Av: Marius  |  Publisert: 1. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter en grundig ansettelsesprosess og med over 30 søkere på jobben har styret gleden av å presentere Marius Thorp som ny daglig leder i Bærum GK.

Styret har gleden av å presentere Marius Thorp som ny daglig leder i Bærum Golfklubb. Marius har jobbet tett sammen med Bente Rosenberg siden februar 2019 som Golf og markedsansvarlig i klubben.

Styret mener helt klart at Marius er den beste kandidaten for stillingen, og det er svært gledelig at Marius ønsker å ta over etter Bente og fortsetter det gode arbeidet som er igangsatt med videreutvikling av klubben og det nye simulatorsenteret.

Det var totalt 39 søkere til jobben, med mange godt kvalifiserte kandidater. Styret har hatt en grundig intervjuprosess, som nå har ledet til at Marius har akseptert tilbudet.

Marius vil tre inn i stillingen 1. oktober, men vil jobbe tett med Bente fremover slik at han er klar for å ta fatt på rollen som daglig leder i Bærum GK.

Klubben vil nå søke etter Marius sin etterfølger:
Golf- og markedsansvarlig Bærum GK

Overordnede ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
- Klubb og medlemsservice
- Marked og sponsoransvarlig
- GolfBox
- Golfansvarlig
- Anleggsansvarlig (klubbens representant mot banekomité og baneplan)
- Turnering og arrangement - klubb og eksternt
- Nettsider, nyhetsbrev og kommunikasjon
- Kampanjer og aktiviteter
- Drift av simulatorsenter