NSG - Norsk seniorgolf

Av: Marius  |  Publisert: 1. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra året du fyller 50 kan du smykke deg med hedersbetegnelsen "senior" i golfsammenheng. NSG har et bredt tilbud til deg på 50+.

Golf er et krevende og engasjerende spill, og i aller høyeste grad et erfaringsspill. Det å bli med i senioraktivitetene i klubben og i Norsk Senior Golf (NSG) både beriker og gir utløp for erfaringer.

Hold deg i form og ha det moro med turneringsspill i klubben og på et stort antall baner i hele landet gjennom NSG. Se https://seniorgolf.no/

NSG arrangerer Sissener Classic Tour i syv ulike handicap klasser hvor de beste kan kvalifisere seg til ulike representasjonsoppgaver og NSG Landsfinale. Du kan også delta i Lagserie Match og NSG Lagmesterskap sammen med dine venner/venniner i klubben.

"-Golf tar så mye tid", sier mange.
Feil; golfen gir deg tiden din tilbake.
Med "faste" spilledager, trening og turneringer får du dessuten bedre oversikt på alt annet du også må sette av tid til.

Bli med i seniorgruppen i din klubb og i NSG.