Spill simulatorgolf i vinter!

Av: Marius  |  Publisert: 8. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mandag 30. oktober åpnet simulatorsenteret og du som medlem kan booke 7 dager i forveien. Informasjon, priser og retningslinjer får du her.

Ventetiden er over!

22. oktober 2022 ble simulatorsenteret vedtatt på ekstraordinært årsmøte, og et år etter kan vi endelig åpne for booking i det nye senteret! Vi gleder oss enormt til å ønske alle medlemmer og gjester velkommen!

Bookingen er åpen fra mandag 23. oktober. Man kan booke simulatorer 7 dager i forveien. Bookingen åpner ved midnatt.

Fire stykk TrackMan simulatorer står klare i det nye lokalet over proshop. På loftet står også en helt ny treningsgreen klar hvor man kan trene chipping og putting. I gamle golfbilgarasjen står en femte simulator klar i et svingtudio.

Under følger viktig informasjon om bruk, pris, tilbud og retningslinjer. Les godt igjennom. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.

Viktige huskeregler før bruk
Det er noen viktige huskeregler vi alle må ta hensyn til ved bruk av simulatorene.
- Bruk rene innesko
- Baller og pegger har klubben, så man trenger ikke ta med egne. Det er forbudt å ta med seg pegger eller baller fra simulatorene hjem
- Husk å alltid registrere deg i resepsjonen i senteret før spill
- Viktig! Ved spill i svingstudio er det best at alle spiller samme vei, altså enten links eller høyrehendt.

Bookingsystem
Vi bruker bookingsystemet gjennom samme leverandør som vår nettside.

Klikk her for brukerveiledning av bookingsystemet!

Retningslinjer for booking av simulatorer
- Simulatorbookingen åpner syv dager i forveien (Åpner midnatt 7 dager før)
- Booking gjøres via nettsiden vår, enten via Book simulator knappen på forsiden, eller ved i klikke deg inn på menyvalget Simulator. Man kan også booke via telefon 67 87 67 01
- Det er forhåndsbetaling ved booking på nett.
- Avbestilling må skje 24 timer i forveien
- Ved No show og ingen beskjed vil man faktureres aktuell timepris.
- Les godt igjennom brukerveiledningen over!

Priser
Følgende priser er gjeldende for bruk av simulatorene i det nye senteret.

TrackMan simulatorer (Sim 1-4)
BMGK medlemmer 325,- per time
Gjester 375,- per time
Juniorer i trening 275,- per time

Svingstudio
BMGK medlemmer 350,- per time
Gjester 400,- per time
Juniorer i trening 275,- per time

Tilbud til deg som medlem i Bærum GK
Som medlem i Bærum GK har du mulighet til å kjøpe verdikort (klippekort) på simulatorgolf.

10 timer 3 000,-
20 timer 5 500,-

Verdikort kan enten kjøpes via bookingsystemet på nett eller i resepsjonen i senteret.

Seriespill
Flere av våre grupper arrangerer seriespill og sosiale sammenkomster gjennom vintersesongen, på lik linje som ute på sommeren.

Tidspunkter ,datoer og påmelding til disse rundene vil være i GolfBox som på sommersesongen.

- Damer formiddag fra 1100-1400 og damer ettermiddag 1700-200 spiller på 10 tirsdager gjennom vinterhalvåret med første runde 14. november.
- Senior herrer spiller hver onsdag fra 0830-1130 eller 1200-1500 gjennom vinteren med start 01. november.
- Herreserien spiller annenhver onsdag fra 1900-2200 gjennom vinteren med oppstart 8. november
- Senior Mix spiller annenhver fredag fra 1100-1400 gjennom vinteren med oppstart 3. november.

Ved seriespill er prisen 260,- per person som inkluderer kaffe.

Velkommen til innendørssesong på Bærum GK!