Facebookgruppe for våre medlemmer

Av: Marius  |  Publisert: 17. desember 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har opprettet en lukket facebookgruppe for våre medlemmer som vi oppfordrer alle klubbens medlemmer til å finne og bli medlem av.

Vi har opprettet en lukket gruppe på facebook for våre medlemmer hvor vi kommer til å kommunisere direkte med dere alle dere, våre medlemmer, når det gjelder informasjon om bane, klubb, aktiviteter med mer. Denne gruppen er kun for deg som er medlem av Bærum GK og det er kun medlemmer som vil bli aksepteret inn i gruppen.

Dersom du melder deg ut av klubben vil du også bli fjernet fra gruppen.

For å bli medlem av denne gruppen gjør du følgende
1. Logg deg inn på din facebookprofil
2. Søk opp gruppen Bærum Golfklubb - Medlem
3. Trykk på bli med
4. Vi vil få et varsel om din forespørsel, sjekke at du er medlem og deretter godkjenne din forespørsel.

Eller klikk her!

Vi setter pris på om alle våre medlemmer forteller sine venner som også er medlem om gruppen slik at vi kan få så mange som mulig til å bli med i denne gruppen. Dette blir en viktig kanal for kommunikasjon ut til våre medlemmer med eksklusive tilbud fra shop, informasjon direkte til medlemmer, aktiviteter, påmeldinger og masse masse mer.

God jul!