Komite Open 2020

Av: Marius  |  Publisert: 21. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 26/9 arrangeres Komite Open, en lukket turnering for medlemmer som sitter i en av klubbens komiteer eller har mottatt hederstegn.

Det er med stor glede og entusiasme vi inviterer deg til Komité Open, lørdag 26. september

Dere har alle gjort, og gjør, en fantastisk jobb og innsats for klubben. Dette skal hedres! I år er også æresmedlemmer og klubbmedlemmer med hederstegn invitert. Vi spiller som alltid en individuell stableford turnering og vi spiller om den gjeve vandrepokalen.

Individuell start fra kl. 12.00. Startlisten blir lagt ut fredag kl. 12:00

KLIKK HER FOR PÅMELDING

Bestemmelser

Herrer spiller fra tee 54
Damer spiller fra tee 45
*Ved ønske om spill fra annet tee sted, merk dette i kommentarfeltet ved påmelding.

Det spilles med fullt spillehandicap.

Covid-19
Grunnet covid-19 vil det dessverre ikke bli arrangert middag etter spill, da vi ikke kan ha store samlinger mennesker i klubbhuset og samtidig opprettholde smittevernsregler. Det vil derfor bli servert mat før og under spill, og premieutdeling så snart siste gruppen er inne. Vi håper de som går ut tidlig blir igjen på terrassen om været tillater det, slik at vi likevel kan skape en fin ramme rundt turneringen.

Meld deg på i Golfbox eller til marius@bmgk.no.

Påmeldingsfrist er 22. september.