Klubbmesterne fikk pokalene

Av: Marius  |  Publisert: 2. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ettersom Covid-19 nå to ganger har hindret oss i dele ut pokaler og heder til fjorårets klubbmestere fysisk dro administrasjon på besøk til hver klubbmester og delte ut pokal og blomster.

Klubbmesterskapet 2020 ble gjennomført med restriksjoner i henhold til gjeldende smittevernsregler på det tidspunktet, det hindret oss dessverre i og gjennomføre shotgun på søndagen med servering og premieutdeling.

Klubben kommuniserte ut at klubbmesterne skulle hedres fysisk på årsmøte i februar i tro om at det ville være mulig. Dessverre er covid-19 fortsatt en festbrems og klubben er nødt til å gjennomføre årsmøte digitalt. Derfor tok administrasjonen turen ut til hver enkelt klubbmester og fikk levert pokaler og fat med blomster til alle de verdige vinnerne.

Vi gratulerer

Marius Tandberg - Klubbmester junior gutter (ikke avbildet grunnet opphold på college i USA)
Beatrice Riisnes - Klubbmester junior jenter
Fredrik Løwenstein Mangset - Klubbmester herrer