Her kan du følge Ungdomsmesterskapet

Av: Marius  |  Publisert: 23. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fredag 23. juni og lørdag 24.juni står vi vertskap for NGF Ungdomsmesterskapet 13-15 år. Her kan du følge turneringen!

Denne helgen er vi vertskap for Ungdomsmesterskapet og turneringen starter 0800 på fredag 23. juni. Klubben har flere spillere til start både i jente og gutteklassen.

Klikk her for å følge turneringen på livescore.

Informasjon før turneringen

Ungdomsmesterskapet er et mesterskap for ungdom mellom 13-15 år, som arrangeres av Norges Golfforbund i samarbeid med arrangørklubb.

Turneringen spilles over 36 hull (18+18), brutto maximum score. Ungdomsmesterskapet inngår som en del av , og gir Order of Merit poeng på Srixon Tour.

Klikk her for offisiell informasjon