Hjelp oss å bli bedre!

Av: Marius  |  Publisert: 28. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfspilleren i sentrum er verktøyet vi som klubb bruker for å bli bedre. Undersøkelsen sendes ut til siste del av medlemsmassen i disse dager.

Hjelp oss til å bli bedre!
Golfspilleren I Sentrum er verktøyet vi som klubb bruker for å bli bedre, et verktøy som vi har brukt i flere år nå. Denne undersøkelsen gir deg som medlem mulighet til å gi dine innspill, ris, ros og kommentarer til klubben. Alle tilbakemeldinger tas i mot med åpne ører.

Tredje og siste del av årets undersøkelse sendes ut i disse tider – vi setter stor pris på at du tar deg tid til å besvare undersøkelsen dersom du er en av de som mottar denne.

Litt om undersøkelsen
Golfspilleren I Sentrum (GIS) er et nettbasert dialog- og rapporteringsverktøy, som måler tilfredshet og lojalitet blant medlemmer og gjester:
• Medlemmene er golfklubbenes viktigste verdi
• Medlemmene skaper klubbens miljø og er navet i klubben
• De beste til rekruttering og ivaretakelse av nye medlemmer

Ambassadør scoren
• Vurdering av viktige berøringspunkter
• Totalopplevelsen
• Lojalitet
• Verdien av medlemskapet og opplevelsen

Ambassadørscoren = Antall positive ambassadører - antall negative ambassadører
Resultatene viser andelen lojale medlemmer (positive ambassadører = de som svarer 9 og 10)