Greenfeetilbud til medlemmer

Av: Marius  |  Publisert: 11. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Som aktivt hovedbanemedlem i Bærum GK kan du før sesongen kjøpe inntil 3 greenfeebilletter til redusert pris. Salget er nå åpent!

Som aktiv hovedmedlem på Bærum Golfklubb kan du før 2023 sesongen kjøpe inntil 3 greenfeebilletter. Tilbudet gjelder fra 11. april og frem til og med dagen før banen åpner.

1 billett 450,-
2 billetter 875,-
3 billetter 1 200,-

Minner om at billettene er gyldige for 2023 sesongen, kan ikke overføres og refunderes ikke. Tilbudet gjelder kun for våre aktive hovedbanemedlemmer!

Klikk her for å bestille dine billetter.

Billetter bestilt og betalt via deltager.no blir sendt til deg via GolfMore. Du kan laste ned appen og få billettene digitalt, eller du kan skrive de ut fysisk hjemme. Hver billett har en kode som skal oppgis ved bruk og registering før spill.

Ta kontakt med oss om du har spørsmål. (marius@bmgk.no)

Viktig informasjon angående bruk av billetter
Du som medlem må spille med den gjesten som skal benytte billetten og registrere i proshop før spill. Dersom du ikke har anledning til å spille med gjesten skal det gis beskjed via mail til marius@bmgk.no eller direkte over telefon til proshop.

Dersom det ikke gis beskjed kan og gjesten dukker opp med en billett i shopen, kan personen nektes spill på billetten.