Gratulerer med dagen!

Av: Marius  |  Publisert: 7. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I dag, mandag 7. november, er det på dagen 50 år siden Bærum Golfklubb ble stiftet. Gratulerer så mye til klubben og alle våre medlemmer!

Gratulerer så mye til klubben vår som i dag fyller 50 år! 7. november 1972 ble det avholdt et stiftelsesmøte med oppstart 1630 på Esso Taverna. Innkallelsen til møte lyder;

Den 7. november 1972 kl 1630 møttes arbeidsutvalget med NGF og andre interesserte  for å foreta den formelle stiftelse av en klubb, hvis formål skal være å anlegge og drive en golfbane i Bærum.

Klikk her for å se ordinært dokument fra stiftelsesmøte i 1972.

Dagen i dag ble feiret med kaffe og kake på klubbhuset sammen med noen av klubbens aller første medlemmer!

Gratulerer så mye Bærum Golfklubb!