Golfjentene 7.august

Av: Marius  |  Publisert: 23. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 7.august skal NGF og konseptet Golfjentene ha et arrangement for alle jenter opp til 19 år på Bærum GK. Her kan du melde deg på.

Golfjentene er et arrangementsbasert breddeprogram for jenter opp til 19 år. Med felles tiltak på tvers av klubbene kan jenter trene og ha det gøy sammen, med golf og andre aktiviteter.

Grunnidéen med «Golfjentene» er at vennskap og kjennskap på tvers av klubbene vil bidra positivt til både rekrutteringen og ivaretakelsen. Mange golfjenter er isolert på hver sin kant. Ved å samarbeide på tvers av klubbene kan vi ta bedre vare på alle golfjenter. Har du lyst til å bli en golfjente, er det bare å møte opp.

Lørdag 7. august er det vår tur på Bærum GK. Bli med på en morsom dag med golf!

Klikk her for å melde deg på.

Klikk her for å lese enda mer om golfjentene