Gode resultater i NM Senior

Av: Marius  |  Publisert: 21. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NM Senior ble spilt på Bjaavann Golfklubb denne helgen med fem representanter fra Bærum Golfklubb.

Denne helgen ble NM Senior arrangert på Bjaavann Golfklubb utenfor Kristiansand, hvor 5 spillere representerte Bærum Golfklubb. Mesterskapet ble spilt over to runder, en runde lørdag og en søndag.

I klassen senior dame kjempet Aina Olsen og Hege Kristine Huse for BMGK og endte som henholdvis nummer 12 og 16. Vant gjorde Catarina Lindvall Selstad fra Drøbak GK med en totalscore på 6 over par etter to runder. I senior herre klasse spilt Jan Lie Amundsen, som endte tilslutt som nummer 66 etter to runder.

Svein Sørheim stilte til start i eldre senior klassen og endte blant de tjue beste tross en litt tung andre runde. Aller best av Bærum sine spillere var Brede Kristoffersen som tok med seg en bronsemedalje fra supersenior klassen. Etter to meget gode runder endte Brede kun et fattig slag bak Pål Christiansen på andreplass. Vant gjorde Asbjørn Ramnefjell i suveren stil med 1 over par på to runder.

Bærum GK er veldig stolte av samtlige spillere for flott representasjon av klubben! Gratulerer samtidig til alle vinnere.

Klikk her for resultatlister.