Våre juniorer leverer!

Av: Marius  |  Publisert: 5. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I helgen som var glimtet flere av våre aller mest lovende spillere til med strålende prestasjoner under Narvesen Tour på Grini Golfklubb.

Flere av klubbens beste juniorer var i aksjon rundt om i landet i helgen, og under Narvesen Tour på Grini GK gikk Markus Brandsæter helt til topps i G13-15 brutto klassen. I denne klassen ble også Sebastian Kirkeberg nummer 11. Sistnevnte ble også nummer 7 i nettoklassen. Strålende spill!

I den eldste gutteklassen, 16-19 år, vartet Edvard Erlandsen om med en glimrende runde på to under par og vant med 3 slag i bruttoklassen. Edvard tok også seieren i nettoklassen. En av våre nyeste juniorer Dennis Staurvik leverte også godt og ble nummer 7 i bruttoklassen og 12 i nettoklassen. Simen Mæland og Daniel Strømme var også inne blant topp 20 for de eldste guttene! Flott levert!

Klikk her for resultater fra Narvesen Tour

På det øverste nasjonale nivået, Garmin Norgescup, spilte våre to beste jenter Thale Estensen og Christine Huse på Solastranden GK. I utfordrende vær bet de godt fra seg og ble henholdsvis nummer 5 og 8. Jacob Nordvoll var enslig herre fra Bærum GK og endte etter tre runder på en delt 10. plass.

Klikk her for resultater fra Garmin Norgescup

NB!
Allerede til helgen har vi 5 spillere på plass på Srixon Tour 13-15 år på Romerike GK og ytterligere 2 spillere på Srixon Tour 16-19 år på Trysil GK, pluss tre på reservelisten.

Her kan du følge 13-15 år på Romerike GK
Her kan du følge 16-19 år på Trysil GK