God Jul & Godt nytt år!

Av: Marius  |  Publisert: 18. desember 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker alle våre medlemmer, gjester og partnere en riktig god jul og et godt nytt år. Administrasjon vil nå være stengt til og med 3.januar.

Vi legger bak oss et annerledes år, men nå kan vi snart begynne å se frem imot normale tider og etter hvert også en nye flott golfsesong.

Vi i Bærum Golfklubb vil gjerne ønske alle våre medlemmer, gjester og samarbeidspartnere en riktig god jul og et godt nytt år. Tusen takk for en flott sesong i 2020, tross alle utfordringer som har presentert seg.

Administrasjonen vil være stengt fra og med 22. desember og til med 03.januar. Vi minner likevel om at proshop holder åpent lørdag 19. desember 12-15 for de som mangler en julegave eller to.

Ønsker du å få tak i Bente eller Marius vil vi være mulig å få tak i på mail.
Bente - bente@bmgk.no
Marius - marius@bmgk.no

God jul og godt nytt år!