Flott 50 års feiring!

Av: Marius  |  Publisert: 19. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I anledning årets 50 års jubileum ble det lørdag 18. juni arrangert jubileumsturnering. Det ble en flott feiring.

I år fyller Bærum GK 50 år og feiring startet på skikkelig vis lørdag 18. juni med en uhøytidelig og sosial scramble turnering, etterfulgt av en sosial og hyggelig middag på klubben.

Dagen i forveien, fredag 17. juni, hadde også juniorgruppen sin egen feiring med turnering og quiz i klubbhuset etter spill.

Lørdagen startet i strålende solskinn og med litt konkurranser på storeputt før selve turneringen ble slått i gang klokken 12:00. Det ble spilt Texas Scramble med 5 spillere i hvert lag. Underveis på runden var det flere morsomme konkurranser hvor mange av våre partnere stilte opp og bidro med premier og god stemning.

I tillegg til god steming, flott vær og blide medlemmer, var det også mye god golf som ble spilt. Aller best var laget bestående av Christian Korody/Gisle Heuch/Unni Rødal/ Ellen Ore Larssen og Lina Anchersen. De kom seg rundt på fantastiske 19 under par netto. Slaget bak fulgte Geir Andersen/Steinar Paulsen/Kjell Dagestad/Donald Watson og Tommy Wold, mens det var Jan Lie Amundsen/Tom Svendsen/Per Otto Røng/Paal Røng Sundhagen og Elin Arnesen som kapret den siste plassen på pallen.

Gratulerer så mye til alle vinnerne!

Klikk her for resultater

Etter spillet var det premieutdeling som kickstartet kveldsarrangementet, etterfulgte av en meget god tapasmiddag og minst like god underholdning fra standup komiker og BMGK medlem Rasmus Wold. Etter noen velvaglte ord fra styreleder bar det så ut på dansegulvet for fest og moro resten av kvelden.

Vi ønsker å takke alle de oppmøtte for en flott dag, takk til Bærum Catering for god mat, banemannskapet for flott bane og ikke minst jubileumskomiteen for all tid de har lagt ned i forkant av denne dagen. Tusen takk! Vi er heldige på BMGK som har så mange som bidrar frivillig for klubben!

Se bilder fra dagen under.