Endring i bookingregler

Av: Marius  |  Publisert: 25. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det store spilletrykket byr på nye utfordringer og klubben har nå besluttet å gjøre en endring i antall starttider et medlem kan ha liggende i GolfBox samtidig.

Tidligere har det vært slik at hvert medlem kan ha 7 bookinger liggende inne samtidig i GolfBox. Vi har dessverre erfart at dette er noe som misbrukes ved at spillere holder tider og deretter ikke møter opp til tiden de har booket, eller avbestiller i siste liten slik at andre spillere ikke får mulighet til å booke seg inn. Derfor har klubben nå besluttet å redusere dette fra 7 til 4 bestillinger. I tillegg håper vi også at dette kan være med å bidra til at starttidene fordeles jevnt utover medlemsmassen.

Det betyr altså at hvert medlem kan ha fire bookinger inne samtidig på Bærum GK, og en ny booking kan ikke gjøres før en av de fire som ligger inne er brukt.

Turneringsrunder som damedag, senior herrer, herreserie og seniormix, samt klubbturneringer, teller ikke som en booking.

Vi minner også om at starttidsreservasjon for hovedbanemedlemmer åpner 7 dager i forveien klokken 07:00.