Endring i administrasjonen i BMGK

Av: Marius  |  Publisert: 30. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Daglig leder Bente Rosenberg har i dag valgt å si opp sin stilling i Bærum Golfklubb.

Daglig leder Bente Rosenberg har valgt å si opp sin stilling. Bente tok over som daglig leder i februar 2019 og avslutter nå sin tid i Bærum Golfklubb etter fem sesonger. Bente har bidratt til en utrolig vekst i klubben og vært sentral i utviklingen, blant annet med helårsdrift fra høsten 2023, samt diverse oppgraderinger av bane og anlegg.

Vi er lei oss for at Bente Rosenberg har sagt opp sin stilling. Hun har gjort en meget god jobb, og vært en enorm ressurs for klubben. Hun vil bli savnet. Oppsigelsen har ingen sammenheng med styrets beslutning om å innføre ny driftsmodell i klubben. Den avgjørelsen støtter hun helt og holdent.

Bente starter opp som administrerende direktør i Øvrevoll Galopp AS fra 01.10.2023, og klubben ønsker henne lykke til med nye utfordringer.

Vennlig hilsen

Bente Grobstok                                              Kjell Dagestad
Styreleder BMGK                                            Nestleder Styret BMGK