Flott dag til minne for Eli

Av: Marius  |  Publisert: 9. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 8. juni ble Elis minneturnering spilt for første gang etter Eli Lie gikk bort i vinter. 72 damer møtte opp og samlet inn penger til en god sak.

Eli Lie var med å etablere Bærum Golfklubb og var et trofast medlem av damegruppen i hele sin tid i klubben. Damegruppen besluttet foran årets sesong at de ønsket å arrangere en minneturnering for Eli, og tirsdag 8.juni ble dagen.

Rundt 70 damer var påmeldt til turneringen som spiltes med løpende start fra 1300 og med shamble bestball som spilleform. Solen strålte for Eli og alle de påmeldte koste seg i sola på en nydelig bane. Etter spill fikk alle seg en liten matbit og det ble avholdt en premieutdeling med korona avstand og i trygge rammer.

Det aller mest gledelig med dagen var at det ble samlet inn over 30 000 kroner til brystkreftsaken. Vi ønsker rette en stor takk til alle som har vært med å bidra.

Dersom du likevel ønsker å gi et bidrag nå, så kan du også gjøre det. Send ditt bidrag via vipps til 691363.

Ettersom turneringen var en såpass stor suksess ble det besluttet at dette blir en årlig tradisjon i damegruppen.

Tusen takk til alle som deltok, til kafeen for god hjelp og til banemannskapet for flott bane.