Digitalt GolfBox kurs

Av: Marius  |  Publisert: 14. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben inviterer til et gratis digitalt GolfBox kurs for alle medlemmer, mandag 31. mai klokken 20:00-21:00. Kurset holdes på Teams.

GolfBox er systemet som brukes på golfklubber rundt om i landet for medlemsadministrasjon, booking av starttider og også booking av protimer/kurs.

For mange er GolfBox systemet utfordrende å forstå og til tider ganske komplisert. For nye medlemmer er det også smart å sette seg raskest mulig inn i GolfBox med tanke på å komme i gang med å spille, bestille protimer og mye mer.

Klubben inviterer derfor til et gratis GolfBox kurs mandag 31.mai fra 2000-2100. Kurset holdes digitalt på Teams.

Vi vil gå igjennom de ulike funksjonene slik at man skal kunne bruke systemet i det daglige. Påmelding gjøres i GolfBox og møteinvitasjon vil sendes ut per mail i forkant av møte.

Kurset er åpent for alle medlemmer.

Klikk her for å komme til påmelding i GolfBox.