Damer Formiddag avslutning

Av: Marius  |  Publisert: 22. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 22. september ble avslutning for damer formiddag avholdt med texas scramble og lunsj i klubbhuset etter spill.

Tirsdag 22. september ble årets siste organiserte damedag for formiddagsdamene. Grunnet restriksjonene som per dags dato foreligger ble det avholdt en lunsj med premieutdeling hvor alle smittevern ble godt hensyntatt.

Før lunsjen ble det spilt texas scramble over 9 hull, som ble etterfulgt av premieutdeling for årets serierunder og dagens scramble.

Årets vinnere var Buenaflor Cappelen (A-klassen ) og Kari Lind Halvorsen (B-klassen).

Texas scramble ble vunnet av de 3 musketerer, Margareta Wikholm, Inger-Lise Thronsen og Turid Kristoffersen, disse damene vant også golf-quizen som komiteen hadde laget.

Grete Ellefsen hadde flest birdies i løpet av sesongen!

Komiteen gratulerer alle vinnere og takker for en flott sesong! Vi gleder oss allerede til neste år!