Damer ettermiddag avslutning

Av: Marius  |  Publisert: 25. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Damer ettermiddag har hatt en lang og fin sesong, tirsdag 22. september ble den avsluttet med middag og premieutdeling i klubbhuset.

Det har vært en innholdsrik sesong på mange måter, men våre faste ukentlige serier har likevel blitt gjennomført. Avslutningsfestene for damene måtte derimot deles opp i formiddag og ettermiddagsdamene for å ivareta smittevernsregler.

Derfor ble de på formiddagen tirsdag 22. september avholdt avslutning for formiddagsdamene, mens avslutningsfesten for ettermiddagsdamene ble avholdt med hyggelig 3-retters middag og premieutdeling i klubbhuset på kvelden. Hyggelig stemning, god mat og premiering av mange flotte prestasjoner gjennom sesongen.

Vi sender en stor takk til Bærum Catering for kjempeservice og god mat, og vi ønsker å gi Heidi en spesiell takk for henne fantastisk gode italienske Porchetta!

Årets vinnere ble Hilde Oftedal (A-klassen ) og Unni Ohme Pedersen (B-klassen).

Beste bruttospiller ble Irene Jørgensen, og det ble delt seier i sesongens birdiekonkurranse mellom Irene Jørgensen og Kristin Anchersen.

Komiteen gratulerer alle vinnere og takker for en flott sesong! Vi gleder oss allerede til neste år!