Stor donasjon fra Elis turnering til Brystkreftforeningen

Av: Anders Harto  |  Publisert: 1. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Deltakere og støttespillere bidro til at klubben donerte i overkant av 23 000 kroner til brystkreftforeningen .

Eli Lie var en av klubbens første medlemmer og veldig engasjert i klubben. I Elis minne har vi siden 2021 arrangert en minneturneringe etter at hun måtte gi tapt i kampen mot kreft. I årets utgave var det 40 deltakere som ble delt inn i 10 forskjellige lag. Lagene konkurrerte i mange innlagte konkurranser hvor man kunne donere et bidrag til kreftsaken for ekstra forsøk. I tillegg spilte man "Elis tee" fra ballongene på hull nummer 9. Selve hovedkonkurransen over 18 hull ble spilt som shamble stableford med de to beste stableford resultatene tellende i laget per hull. Best av alle var laget til Catarina, Nina, Marius og Thomas - gratulerer!

Hele startavgiften + inntekter fra loddsalg, konkurranser og donasjoner fra medlemmer som ikke kunne spille, utgjorde til sammen 23 790,- kr. Summen er overført til Brystkreftforeningen med hilsen fra medlemmer og gjester i Bærum Golfklubb.