Bli med på KM Match!

Av: Marius  |  Publisert: 28. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du klubbens beste i match? Hvert år arrangeres klubbmesterskap i matchspill, og nå er påmeldingen åpen med påmeldingsfrist 04.juni. Meld deg på i dag!

Hvem blir årets klubbmester i matchplay, kanskje blir det deg? I fjor var det Mathias Werring som tok hjem pokalen etter en jevn og spennende finale mot Geir Andersen. Meld deg på i dag og bli med i kampen om tittelen klubbens beste matchspiller.

Det spilles som vanlig matchspill med fullt spillehandicap.

Eksempel;
Spiller A har 8 mottatte slag
Spiller B har 13 mottatte slag

Spiller B får 5 slag på spiller A, på de 5 vanskeligste hullene på banen.

Herrer spiller fra Gul tee

Damer spiller fra Rød tee
*Spillere over 65 år som vanligvis spiller fra et annet utslagssted tillattes dette, men det må godkjennes av motstander.

Klikk her for å melde deg på og betale startkontingent!

Startkontingent er 150,-

Påmeldingsfrist er 04.juni. Når påmeldingsfristen går ut vil tablået settes opp på tavlen i klubbhuset og sendes ut til deltagerne med frister for når hver matchrunde skal være gjennomført.

Merk - Maks antall deltagere er 64, så førstemann til mølla prinsippet gjelder.

For spørsmål ta kontakt med Marius (marius@bmgk.no)