KM Putting 2022

Av: Marius  |  Publisert: 11. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 11.september ble KM Putting arrangert i godt vær, gode forhold og med masse gode prestasjoner på en utfordrende og morsom puttebane.

Årets KM Putting gikk av stabelen med 43 spillere på startstreken søndag 11. september. Puttebanen var som tidligere år satt opp av klubben og testet spillernes kreativitet, følelse og lengdekontroll.

Etter de to første rundene hadde Fredrik Mangste en solid ledelse, men han ble tilslutt presset litt av fjorårsvinner Magne Kofoed på sisterunden. Sola tittet fram før runde tre og gjorde at greenene ble raskere, noe som bød på ytterligere utfordringer.

Fredrik holdt likevel unna og er dermed årets Klubbmester i putting. Gratulerer!

Regjerende mester Magne måtte ta til takke med 2. plass, mens sistemann på pallen ble Claes Gunnarsson. Fredrik og Claes hadde også de beste enkeltrundene.

Klubben vil rette en stor takk til banemannskap som klargjorde greenen til på morgenkvisten og til alle deltagerne som møtte opp på et av klubbens mest underholdene, og etter hvert tradisjonrike, arrangementer.

Neste år håper vi ordet spres og at vi ser enda flere deltagere til start.

Klikk her for resultater