Bli med på klubbtrening

Av: Marius  |  Publisert: 19. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For oss er det viktig at du som medlem får et tilpasset treningstilbud. Klubbtrening er snart igang, sikre deg din plass i dag.

Sommertrening 2020

Vår visjon er at Bærum Golfklubb skal være en golfklubb for alle - der alle blir sett. Derfor skal vi legge tilrette for kurs og treningstilbud som skal passe for alle kategorier medlemmer i klubben fra nybegynnere til elitespillere.

For oss er det viktig at du som medlem får et tilpasset treningstilbud. Et treningstilbud som er motiverende for deg og som er tilpasset dine ferdigheter. Målet vårt med trening er at du skal ha muligheten til å trene og treffe folk i samme alder med relativt likt ferdighetsnivå. Med segmentert trening kan vi tilpasse nivået på øktene, noe som vil gi både mer motiverende og morsommere golftrening.

Det blir variert trening der tanken med treningen er at vi skal gå gjennom alle køllene i golfbagen, og alle typer av golfslag. Alt fra driver til jernslag, til nærspill og så klart putting. De første gruppene starter trening allerede på mandag

Klikk her for program og påmelding til de ulike gruppene

For sommertreningen 2020 vil vi ta hensyn og følge de regler som er gjeldende i henhold til COVID-19. Det er nå tillatt med organisert trening med restriksjoner; maksimalt 5 personer pr. gruppe med minimum avstand 2 meter. Vi følger retningslinjer og bestemmelser fra myndigheter, NIF og NGF og tilpasser undervisning og trening deretter. Dersom restriksjonene om mindre grupper fremdeles er gjeldende, deler vi gruppen i to og kjører to stasjoner: nærspill og range. Videre følger vi med på oppdateringer rundt situasjonen og tilpasser deretter eventuelle nye retningslinjer og tiltak fra myndighetene.  Vi tar dette på alvor - slik at alle som deltar på trening kan føle seg trygge.