Bli med på GolfCamp i sommer!

Av: Marius  |  Publisert: 24. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I uke 25 og 33 arrangerer vi GolfCamp på Bærum GK for barn mellom 5-13 år. Bli med på en, eller to, supre uker med mye moro. Påmelding er åpen!

Hvert år arrangerer Bærum Golfklubb to GolfCamper over to uker i løpet av sommeren, en i uke 25 og en i uke 33. Her finner du mer informasjon om betingelser og påmelding.

GolfCamp er et golfkurs tilrettelagt for barn mellom 5 - 13 år. Kurset går over 5 dager, og etter endt camp får alle deltagere bevis på gennomført "veien til golf" kurs. Beviset gir rett til å spille på hvilken som helst bane i Norge. Alle som deltar får også mulighet til å ta golfbillappen. For mange er kanskje dette det aller morsomste! Vi har veiledet kjøreopplæring og oppkjøring på fredag.

Vi vil dele opp deltagerne slik at de som allerede har spilt litt golf får et eget tilpasset opplegg, mens de som aldri har spilt før for et opplegg som er tilpasset dem.

På Bærum har vi meget kvalifiserte trenere som styrer golfcampene.

GOLFCAMP 2022

Hvor arrangeres campene?

Bærum Golfklubb.
Hellerudveien 51, 1350 Lommedalen

Tidspunkt for GolfCamp 2022

Uke 25 (20juni-24juni), kl. 08.30-15.30 - Klikk her for påmelding
Uke 33 (15-19august), kl. 08.30-15.30 - Klikk her for påmelding

Pris:

Pris for GolfCamp er 2 495,- vil gjelde for en uke (mandag-fredag) som inkluderer lunsj og frukt hver dag. Hver deltager mottar et diplom etter endt kurs som også er bevis på at "veien til golf" er gjennomført.

Utstyr:

Har du utstyr så tar du det med, har du ikke utstyr så låner du av oss.

Spørsmål?
Fredrik de Sousa tlf: 463 20 597 / mail: fredrik@bmgk.no

Vi håper så mange som mulig blir med oss på årets GolfCamp på Bærum GK!

Vi ses på Bærum Golfklubb!