Bente Grobstok valgt til ny styreleder

Av: Marius  |  Publisert: 5. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På årsmøtet den 26. februar ble Bente Grobstok valgt til ny styreleder i Bærum Golfklubb.

Under årsmøtet 26. februar ble Bente Grobstok valgt som styreleder og tar dermed over etter Henning Molander Ott, som har vært styreleder i klubben de siste 5 årene. Bente har sittet som nestleder i styret i 2 år og brenner for blant annet et godt sosialt miljø i klubben og rekruttering av nye medlemmer.

Årsmøtet ble gjennomført i klubbhusets lokaler med meget godt oppmøte. Gode diskusjoner og innspill kom fra engasjerte medlemmer og vi ser nå frem imot en nye fin golfsesong på Bærum GK.
Klikk her for referat frå Årsmøtet

Det ble også delt ut noen hederstegn og klubben ønsker å gratulere følgende medlemmer med utmerkelsene.

Hederstegn i gull
Henning Molander Ott
Henning kom inn som medlem av turneringskomiteen i 2004 og har siden vært medlem av kontrollkomiteen, banekomiteen, valgkomiteen, herrekomiteen og også som leder av disiplinærkomiteen. Vi kjenner han best som styreleder fra 2015-2020. Gjennom disse årene har han og resten av styret ledet klubben på en meget god måte hvilket har betydd at klubbens likviditetsbeholdning pr 31.desember 2016 har økt med mer enn 100% de siste 5 år.

Hederstegn i sølv

Grete Kristensen Nysveen
Grete kom inn som medlem i valgkomiteen i 2011 til 2012 og fra 2016 frem til årsmøtet 2020, videre styrets varamedlem  2012 og nestleder i styret 2014-2016. Som nestleder i styret ledet hun klubbens strategiarbeid og gav viktige innspill til klubbens utvikling.

Hilde Oftedal
Hilde kom inn som styrets nestleder i 2010-2013, medlem av valgkomiteen 2014 og leder av den tunge valgkomiteen fra 2015-2020. Hennes arbeid over tid har vært av stor betydning for utvikling av klubben og vi har derfor gleden av å tildele.

Klikk her for å se full oversikt over klubbens hederstegn.