Banen er stengt for sesongen

Av: Marius  |  Publisert: 24. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra og med mandag 25.oktober er hele anlegget stengt for sesongen. Vi takker for en strålende sesong og gleder oss allerede til mai 2022.

Tusen takk for nok en flott sesong på Bærum Golfklubb. Det har vært en sesong med masse aktivitet og en bane i super kondisjon fra start til slutt. Nå begynner det vinterforberedende arbeidet for baneavdeling slik at banen skal overvintre bra og fremstå like strøken våren 2022 som den har gjort i hele 2021.

Fra og med mandag 25. oktober er altså banen og resten av anlegget stengt.

Husk at våre proer har satt opp vintertrening gjennom den kalde mørke tiden slik at du kan stille enda bedre forberedt til neste års sesong. Klikk på linken under for å lese mer og melde deg på.

Vintertrening 2021 - Bærum Golfklubb (bmgk.no)

Vi gleder oss til å ønske alle medlemmer, gjester og partnere velkommen igjen neste vår.

Takk for i år.